Music i my world!!!!!!!!!!

Håkan Hellström: Vem e de nurå???

britney: Inte min favvo, men du tjejen har talang!

Darin: Wow, vi är typ kompisar träffade honom när han spelade i Allingsång, har ett foto när vi kramas, hahahah :)

Gwen stefani: If i could escape, escaaaaaape... Minns du Bobby??

Tokio Hotel: Lite för trendiga för lilla mej!!!

Johan Palm: söt grabb...

Linkin Park: dom har jag aldrig hört :)

My Chemical Romance: Får mej att vilja dansa!!! shake it!!!

Eminem: Cool kille!!!

Justin Timberlake: wiiiiih, han e jättebra... ÅÅÅH; SNYYYGG

Mika: Glad och hoppig som en liten groda ;)

Ebba Grön: hmmm... inte så allmenbildad *fjortis*

The Ark: Asso, jag gillar inte riktigt den sortens musik!!!!!!

Green Day: Gosiga!!! billie joe är som en liten gulle-panda med sin kajal ;P

Kent: Tråkiga gubbar, inget för CL (carry leee, tihi)

Avril Lavigne: Hon e jätterbra, hon sjunger liksom om ungdommar, och jag känner verkligen in mej i hennes texter...

Nightwish: Natt drööömm, fint namn iallafall...

Bob Marley: Vem e de????? gammelmusik ju.. tihi!!

Alicia Keys: En coool brud, tänk att kunna spela pianon som den bruden!!

Rihanna: WAW, där har vi en tjej med kvalite!!! har ni hört hennes röst eller, åså e hon ju sååå söööt :D

EMD: Gulle-goa killar... så fina.. I laaaaaaaw them

Iron Maiden: Jag e en liten rockig brud  innerst inne de är fin-fina!!!

Sebastian Krantz:  WAW, söte gulle pluttis!!! lite for yung for meee carryleee...

Paramore: Deras musik i Twiligt är sååååååå <3333333333333333

Amy Diamond: Assså hon e ju lite dålig, hur kunde hon bli känd?? jag sjunger mycket bättre en henne liksom!!!!!!!!!

Mattias Andreasson: Zöööööötiz <333

Jonas Brothers: Typ sveriges gulligaste pojkar (a)

Carola: Hon är ju sveriges stjärna på himlen, i love you

Madonna: Like a virgin. HAAH Bobby, din låt!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0